לוגו זוהר של פייסבוק

5 טיפים לקמפיין ממומן מוצלח בפייסבוק

אז אחרי שהבנו מה זה בעצם פרסום ממומן בפייסבוק, איך להכין את התשתית העסקית, למה לשים לב בטרם הפרסום,
אנו רוצים לשתף אתכם בידע שלנו
ולתת לכם 5 טיפים לקמפיין ממומן בפייסבוק שאם תקפידו על השלבים אין סיבה שלא יצליח לכם!


טיפ מס’ #1
הגדירו היטב את קהל היעד שאליו אתם מכוונים, ולא, “כולם” זו ממש לא תשובה.
אין בעולם הפרסום והשיווק מוצרים שמתאימים “לכולם”. אתם צריכים לסווג זאת לפי גילאים, מגדר, מיקום, מצב סוציו-אקונומי, העדפות התנהגות וכו’.
זכרו, ככל שהמיקוד ספציפי יותר, כך ההמרה תהיה גבוהה יותר.

טיפ מס’ #2
בחרו מסר ברור וקליט שמדבר היישר אל ליבה של קבוצת היעד.
לדוגמא, אם אני רוצה לפרסם מכון לייזר אני אדבר ל”כאב” של הלקוחות שלי ואיך אני יכולה לפתור זאת.
לצורך הדוגמא, הכאב של המטופלים שלי הוא שיער עיקש, אז המסר צריך להיות מועבר בצורה אותנטית על אנשים שסובלים משיעור יתר, ממש לדבר על הכאב האמיתי כמו שהוא, השתמשו בסרטונים שמעבירים את הנקודה ושיתפסו את תשומת הלב.
זכרו, העין נמשכת לתזוזה!

טיפ מס’ #3
התחילו בתקציב נמוך ולאחר מכן הגדילו אותו בהדרגה ככל שאתם אוספים נתונים על המסרים והקהלים הנכונים ביותר ובעלי הפוטנציאל הגבוה להמרה.

טיפ מס’ #4
נתחו היטב את הנתונים ואת תוצאות המדידה כדי לאתר את המקומות בהם ניתן לשפר את הקמפיין. שאלו את עצמכם, אולי הקריאייטיב מצריך שיפור? אולי קהל היעד שהגדרתם לא ממש מעוניין במוצר/שירות שלכם? אולי המסר שהועבר לא מותאם למוצר/שירות שלכם? זו נקודה שנרצה להרחיב עליה במאמר זה. 

כשאנו רוצים לנתח את הנתונים ותוצאות המדידה אנו יכולים להשתמש בכלי שנקרא  A/B Testing.

בעיקרון מדובר בסוג של פיצול שמבצעים. במהלך ההשוואה יוצרים שינויים נקודתיים ובודקים איך הם משפיעים על הביצועים מבחינת המרות או מדדים אחרים. 

לדוגמא,  שינוי תמונה, שינוי צבע (יכול להיות צבע של טקסט/ רקע), פונט, גודל, הצבע של כפתור שליחת הפרטים, שינוי המסר של הקריאה לפעולה שהגדרתם וכו’. 

מה שחשוב שתשימו לב אליו זה שכל פעם אתם משנים אלמנט אחד בלבד כדי לדעת לאיזה מהם יש השפעה על המודעה שלכם (תחשבו על זה שזה ממש כמו במעבדת ניסויים)

טיפ מס’ #5
שימו לב לזמנים בהם המגע עם הלקוחות שלכם הוא הגבוה ביותר ותזמנו את המודעות בהתאם כדי למקסם חשיפה.
כשאנחנו מדברים על מגע, אנחנו מדברים על פעולה אפשרית שקבוצת היעד ביצעה אל מול המודעה, בין אם זה לייק, שיתוף, תגובה, הודעה וכו’. 

דברו איתנו

השאירו פרטים והצוות שלנו יחזור אליכם תוך 24 שעות: