לוגו של אינסטגרם

כל מה שרציתם לדעת על קידום באינסטגרם

בפשטות
שיווק ממומן באינסטגרם (Instagram Ads) מאפשר לבעלי עסקים ומותגים לפרסם תוכן שיווקי בתשלום בפלטפורמת האינסטגרם.
לפני קצת יותר מעשור הושקה אפליקציה חינמית, אינסטגרם – Instagram שמה, שכל המהות שלה היא לתפקד כרשת חברתית מסוג חדש, המבוססת על תוכן ויזואלי.
בתחילת ההשקה, ניתן היה להעלות תמונות בלבד, אך עם התפתחות הרשת החברתית נוספו האפשרויות להוסיף סרטוני וידיאו (שכיום מוכרים לנו כסטוריז ורילס)
ואף סרטוני פרסומת. 

אילו אפשרויות פרסום יש לכם באינסטגרם? 
פוסטים ממומנים – תמונה או וידאו המופיעים בפיד.
סטורי/רילס ממומנים- פרסום באמצעות תוכן שנעלם לאחר 24 שעות.
מודעות באמצעי החיפוש ובפרופיל העסקי.

בדומה מאוד לפייסבוק
 המפרסם בוחר תקציב וקהל יעד על פי הגדרות סוציו-דמוגרפיות והעדפות גולשים ומשלם על פי חשיפה למודעה או פעולה מסוימת כמו לחיצה.
הפלטפורמה מציעה יכולות מקיפות של מעקב וניתוח נתונים לאופטימיזציה שוטפת של הקמפיינים להשגת תוצאות עסקיות שהגדרתם מראש.
בשיווק באינסטגרם מעת לעת העבודה נעשית לצד משפיענים (ידוענים יוצרי תוכן שיש להם כמות רבה של עוקבים) שמפרסמים ומקדמים את המוצר/השירות בחשבונם בתמורה לתשלום שנקבע מראש.
זו דרך מעולה לקבל את החשיפה המיוחלת בפני כל העוקבים של אותם משפיענים. 

פרסום אורגני באינסטגרם
נעשה בחשבון אינסטגרם עסקי/פרטי ע”י תחזוק שוטף, העלאה תמידית של תכנים שמותאמים לשפת המותג ולקהל היעד. ככל שתצרו יותר תוכן רלוונטי, מעניין , מסקרן, יצירתי, כך הסיכויים שלכם להוסיף עוד ועוד עוקבים לחשבון.
עוד עוקבים- עוד חשיפה- עוד קידום של המוצר/שירות שלכם בפלטפורמה.

דברו איתנו

השאירו פרטים והצוות שלנו יחזור אליכם תוך 24 שעות: