
5 סודות לכתיבה שיווקית שתשכנע את הלקוחות שלכם
כמה קשה להגיע לליבו של הצרכן ולגרום לו להאמין במה שהוא מפסיד אם הוא לא במגע עם העסק שלכם?
התשובה היא קשה, וקשה מאוד.
בעולם שבו לכל עסק יש כ"כ הרבה מתחרים, והקשב שלנו כ"כ מוסת, הכל צריך להיות מהיר, ברור ובעיקר משכנע.
למה כדאי לצרכן לבחור *דווקא* בך?
מנקודת המבט שלנו, אנו רואים זאת כשאלות שכל עסק צריך לשאול את עצמו, ובראש בראשונה להאמין בעצמו ובמוצר או בשירות שלו במיליוני האחוזים. אבן היסוד הראשונה שנבנית במסע אמון הלקוח שלכם, היא הדגשת התועלת. אתם צריכים בראש ובראשונה להתמקד בתשובה על איך המוצרים והשירותים שלכם לפתור בעיה וכאב כלשהו או לשפר משמעותית את חיי הלקוחות. התמקדו בתועלת הממשית שהם יפיקו, גבו זאת ע"י טענות והבטחות בנתונים, סטטיסטיקות ומספרים משכנעים. לדוגמה, אם אתם יועצי משכנתא, הראו כמה אחוזי חיסכון יהיו ללקוח שלכם, כמה זמן יקר אישי שלו ייחסך ללקוח בהתעסקות עם כל הפרוצדורות והבירוקטיות מול הלקוח. גבו זאת בערך מוסף,הסבירו מה מייחד את הפתרון שלכם מול חלופות אחרות.
קבלו 5 טיפים שיסדרו לכם את הראש בכל מה שקשור לשכנוע דרך כתיבה!
טיפ מס' #1
ייחודיות
הדבר הכי חשוב בכתיבת תוכן משכנע הוא להיות ייחודי. דמיינו את התוכן שלכם כתוכן שאף אחד אחר לא יכול ליצור. נסו להביא רעיונות חדשים, נקודות מבט ייחודיות ותוכן שמעניין באמת.
טיפ מס' #2
התאמה לקהל היעד
כאשר אתם כותבים תוכן שיווקי, חשוב להבין את הקהל היעד שאליו
אתם מתכוונים. נסו להשתמש בשפה ובסגנון המתאימים לקהל ולתחום העיסוק שלכם
(האם הקהל שלכם מבוגר? צעיר? או שמא עסקי?)
טיפ מס' #3
תמיכה בטענות
אם אתם מציגים מוצר או שירות, השתמשו בתוכן שיוכיח כמה הם אמינים ויעילים. תשקפו הוכחות מותאמות לקהל היעד והוסיפו מידע מועיל או סטטיסטיקות שמוכיחות את היתרונות שלכם.
טיפ מס' #4
KEEP IT SIMPLE
כתיבה קלה לקריאה ואותנטיות היא מפתח לשכנוע. נסו לדבר בשפה שקהל היעד שלכם יבין, כל עוד לא מדובר במקצועות אשר מחייבים את הכותב להישאר מקצועי ולדבר בשפה גבוהה. השתמשו בפיסוק מתאים כדי לשמור על הטקסט פשוט וקל לקריאה. כתבו בגוף שלישי, בזמן הווה ובצורה ברורה ומובנת.
טיפ מס' #5
אינפוגרפיקה
היכולת להעביר מידע מורכב בצורה ברורה.
כאשר אנו מנסים להעביר מידע מורכב או מספרים סטטיסטיים, קשה לשמור על תשומת לב הקוראים. אינפוגרפיקה מתאימה מציעה לנו את היכולת להפוך את המידע המורכב למידע חזותי, מעניין ונוגע. עם התפשטות רשתות החברתיות, חשיבות השיתוף והפרסום של תוכן איכותי עלתה. אינפוגרפיקה מעניינת וחזותית יכולה לגרום לאנשים לרצות לשתף את המידע ולהעבירו הלאה, כך שתוכל להשפיע ולהגיע לקהל רחב יותר.
אינפוגרפיקה היא פורמט חזותי שבולט ומתאים לפרסום ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם. היא יכולה לקלוט את תשומת לב הצופה ולעורר תחושת שיתוף. זה מאפשר לכם להפיץ את האינפוגרפיקה שלכם בנוחות וביעילות לקהל הרחב.
אינפוגרפיקה מאפשרת לך להציג מידע מורכב בצורה שגרתית וידידותית לקורא. כאשר אנשים רואים את המידע מוצג בצורת גרף, תרשים או תמונה, זה יכול להפוך את התהליך המסובך והמורכב למובן ומופשט.