קוביות עם אותיות באנגלית SEO

5 טיפים לקידום אתר בצורה אורגנית

עולם הSEO הוא עולם ענק, שנרחיב עליו משמעותית במאמר אחר, ולבנתים, קבלו מאיתנו 5 טיפים לקידום האתר שלכם ללא עלות!


טיפ מס’ #1
יצרו תוכן איכותי – כתבו מאמרים, מדריכים וטיפים שימושיים שימשכו קהל יעד רלוונטי.

יצירת תוכן איכותי ושימושי היא אחת האסטרטגיות הטובות ביותר למשיכת לקוחות פוטנציאליים ולקידום אתרים במנועי חיפוש (SEO).

אנו תמיד ממליצים בחום להשקיע משאבים ביצירת תוכן ערכי סביב נושאי הליבה של העסק שלהם.
למשל, עבור חנות שמוכרת אופניים אמליץ לכתוב בלוגים על מסלולים שווים לאופניים, בחירת בגדים נוחים לרכיבה על אופניים, שימוש חשוב בפנסים לזיהוי בלילה ועוד טיפים שימושיים בתחום. תוכן איכותי ויעיל מביא ערך אמיתי לקוראים פוטנציאלים.

תוכן כזה גם מקדם SEO בזכות מילות המפתח שמשולבות בו והקישורים שאתרים אחרים יוצרים אליו. כתיבה איכותית הופכת למנוף רב עוצמה למיתוג וגיוס לקוחות חדשים.


טיפ מס’ #2
קישרו לתכנים שלכם מתוך האתר – זה יעזור למנועים להבין מה מציע האתר שלכם.

קישורים פנימיים עוזרים למנועי חיפוש כמו גוגל להבין טוב יותר את מבנה ותוכן האתר, ומהי הרלוונטיות של כל עמוד. ככל שיש יותר קישורים איכותיים בין דפים פנימיים, כך האתר נתפס כאיכותי ושימושי יותר בעיני גוגל.

שלבו קישורים פנימיים במאמרים שהם מפרסמים בבלוג שלהם או בתוך תוכן אחר באתר. לדוגמה, בכתבה על טיפולי קוסמטיקה, כדאי לקשר לעמוד המרכז מידע על מחירון הטיפולים המגוונים.

קישור פנימי איכותי צריך להוביל לעמוד רלוונטי מאותו האתר עם מידע נוסף באותו הנושא שהגולש מעוניין בו. יש לעשות זאת בצורה חלקה ואורגנית כחלק מזרימת התוכן עצמו.

שילוב נבון של קישורים פנימיים הוא כלי SEO חזק שכדאי לתת עליו את הדעת וליישם בתכנים באתר.


טיפ מס’ #3
רשמו את האתר שלכם למנועי חיפוש כמו גוגל – זה יקדם אותו בתוצאות החיפוש האורגניות.

כאשר משיקים אתר חדש, יש לדאוג לבצע הרשמה  למנועי החיפוש הגדולים כמו גוגל ובינג. זה מבטיח שהם “מודעים” בדבר קיום האתר ומבקרים בו באופן מחזורי כדי לראות עדכונים בתוכן.

תהליך ההרשמה פשוט למדי וכולל מספר שלבים:

1. הוספת קובץ sitemap.xml לשורש האתר שמפרט את כל הדפים.

2. שליחת האתר לאינדקס Google Search Console.

3. הוספת קוד מעקב של Google Analytics לאתר.

4. בדיקה שהאתר אינו חסום על ידי רובוטים.

5. וידוא כי מנועים מבקרים ואוספים תוכן מהאתר באופן סדיר.

התהליך הזה חייב להיעשות הן עבור אתר חדש והן במקרה של שדרוג או שינוי גדול באתר קיים.


טיפ מס’ #4
פרסמו את תכני האתר ברשתות חברתיות ובפורומים – זה יביא תנועה ממוקדת יותר.

כחלק מאסטרטגיית SEO נדרש להשקיע מאמץ בשיתוף סלקטיבי של תכנים נבחרים בפלטפורמות שונות ברשת.

לדוגמה, שיתוף מאמר מעמיקעל נושא מסוים או שיתוף טיפים שימושיים.

פרסום חיצוני של תכנים איכותיים מהאתר מביא ערך לקהל יעד ובתמורה מניב תנועה חזרה איכותית שתורמת לדירוג במנועי חיפוש. ככל שאנשים מחוץ לאתר מגיבים, משתפים ומקשרים אליו – כך האתר נתפס כמהימן ורלוונטי יותר עבור גוגל. יש לבצע זאת באופן אסטרטגי וממוקד עם מעקב אחר התוצאות. 


טיפ מס’ #5
שפרו חווית משתמש וזמני טעינה -אתר מהיר ונוח ישפר את אחוזי הנטישה ויקדם SEO.

זמני טעינה איטיים הם אחת הסיבות הנפוצות ביותר לנטישת אתרים ודפדפנים. לכן אנו ממלצים על להתמקד בדברים הבאים:

– אופטימיזציה של קוד ותמונות לגודל קטן יותר
– מעבר לשרת חזק ומהיר יותר
– קיצור מסלולים באתר והסרת מורכבות יתר
– שימוש בטכנולוגיות מודרניות וקלות

אתר מהיר ונעים לשימוש גם זוכה לדירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל שכן גורם ניבוי חשוב הוא חווית הגולש באתר.

דברו איתנו

השאירו פרטים והצוות שלנו יחזור אליכם תוך 24 שעות: