פלאפון עם לוגו של לינקדאין

5 טיפים לפרסום אפקטיבי בלינקדאין:

כפי שכבר הבהרנו במאמרים קודמים על הרשתות החברתיות, קמפיינים מוצלחים מתחילים בהגדרה ברורה של המטרות והיעדים של העסק שלכם.
לפני שאתם יוצאים אל עולם הפרסום בלינקדאין, כשאתם סגורים על מה תרצו להשיג, יצירת אסטרטגיית הפרסום תספק את התוצאות הרצויות. המטרות יכולות להיות יצירת לידים, הגדלת הטראפיק, העלאת מספר העוקבים לדף, קידום מודעות וכיוצא בזה. קבלו מאיתנו 5 טיפים לפרסום מוצלח בלינקדאין! 

 

טיפ מס’ #1
התמקדו בקהל היעד העסקי – לינקדאין היא רשת מקצועית, כדאי לכוון למנהלים ועסקים רלוונטיים.

לינקדאין הפכה לפלטפורמה המובילה לשיווק בקרב קהלי יעד עסקיים. הרשת המקצועית מאפשרת טרגוט מדויק של סגמנטים שונים במגזר העסקי ויצירת אינטראקציה ישירה עמם. חברות רבות משתמשות בלינקדאין כבסיס לאסטרטגיות השיווק והמכירות שלהן בשוק B2B.

אחת היכולות החזקות בלינקדאין היא האפשרות לזהות במדויק אנשי מפתח ומובילי דעה בתחום העסקי של המותג. בכירים בחברות גדולות, מנהלים בארגונים, יזמים ובעלי עסקים קטנים ובינוניים ועוד. המידע הרב הקיים בפרופילים האישיים מאפשר להבין את צורכיהם ולהציע להם פתרונות רלוונטיים. כך ניתן ליצור עמם מגע יזום ולקדם מכירות.

 מעבר לפנייה אישית, לינקדאין מאפשרת מגוון דרכי חשיפה של המותג לקהלי יעד רלוונטיים. לדוגמה, מאמרים מקצועיים בבלוג החברה או קידום תוכן בעמוד המותג יעלו בתוצאות החיפוש וימוססו לקהלי היעד. פרסום מודעות ממומנות יאפשר גם כן חשיפה גבוהה בפילוח סגמנטלי מדויק לפי תפקיד, תחום עיסוק וענף כלכלי של הגולשים.

טכנולוגיות המיקוד והפרסום הייעודיות של לינקדאין הופכות אותה לפלטפורמה המובילה לניהול קמפיינים שיווקיים לקהלי יעד עסקיים. התממשקות נכונה לבעלי תפקידים בשוק זה יכולה להניב תוצאות מצוינות בעולמות של הכרות המותג, מודעות והמרה ללקוחות אמיתיים.


טיפ מס’ #2
שתפו תוכן ערך איכותי – מאמרים, טיפים ופוסטים בנושאים עסקיים שיעוררו עניין בקרב הקהל שלכם.

אחת הדרכים היעילות ביותר לבניית מומחיות ומוניטין מקצועי בלינקדאין היא שיתוף תוכן ערך איכותי וייחודי עם הרשת שלך. תוכן ערך יכול להופיע במגוון פורמטים כמו מאמרי בלוג, פוסטים ארוכים, מצגות מקצועיות, גרפיקות ותמונות, סרטונים ופודקאסטים.

חשוב להקפיד על תוכן איכותי וייחודי אשר יספק תובנות וידע שהקוראים לא ימצאו בקלות במקומות אחרים. הציגו את הדעה והניסיון שלכם על הנושא. 

חשוב להקפיד על ערך ותועלת – ודאו שלתוכן יש ערך שהקורא יכול להפיק ממנו המון. למשל טיפים שימושיים לעסקים,CASE STUDY, למידה מטעויות, הת התנסויות חדשות, תובנות אסטרטגיות או ידע מעשי שאפשר ליישם מיידית.

חשוב להקפיד על רלוונטיות – בחרו נושאים ותחומים ספציפיים שרלוונטיים לתחום המומחיות שלך ולקהלי היעד בהם אתה מתמקד, כך גם יוצרים אמינות ושקיפות. 

חשוב להקפיד על אורך ועומק – אל תסתפקו בשיתוף מידע קצר ולא מעניין, אפילו שטחי יש לומר. תשאפו ליצור תוכן ארוך וממצה ככל האפשר בנושא שבחרת. ניתוח מעמיק ורציני מעלה את רמת המומחיות ומרשים מאוד את הקוראים.

חשוב להקפיד על עיצוב ויזואלי – תוכן ארוך דורש גם אלמנטים חזותיים כמו תמונות, כותרות בולטות, פסקאות ורשימות ערוכות היטב.

שיתוף תוכן איכותי הוא השקעה לטווח ארוך במוניטין ובניית קהל עוקבים נאמן, ולא צריך לצפות לתוצאות מיידיות. אך עם זאת, לאורך זמן הוא יעלה באופן משמעותי את רמת המומחיות שמייחסים לך בתחום שלך.


טיפ מס’ #3
עודדו אינטראקציה ופתח לשיח מעמיק – הגיבו לכל התגובות, הזמינו לשיתוף ידע ולדיון מקצועי.

לינקדאין היא רשת חברתית ייחודית המבוססת על קשרים מקצועיים, לכן יש בה פוטנציאל גדול לניהול דיונים עמוקים ומשמעותיים בנושאים עסקיים ותעשייתיים. עם זאת, פעמים רבות האינטראקציות בה מוגבלות ללייקים, שיתופים ותגובות שטחיות ותמציתיות. כדי לעודד שיח עשיר ורציני יותר, הקפידו לשאול שאלות פתוחות – סיום הפוסט בשאלה לקוראים תזמין אותם להגיב ולפתח דיון ממוקד. למשל “מהן לדעתכם ההשלכות ארוכות הטווח של המלחמה על הנדל”ן?”.
הקפידו על אפשרות לקוראים להצביע על עמדתם יכולה לעודד מעורבות אקטיבית, שבעקבותיה יתפתח דיון סביב תוצאות הסקר.
הקפידו על דיון בזמן אמת – פרסום לייב וידאו או אודיו לינקדאין שבו מתקיים דיון בנושא מסוים, עם אפשרות לגולשים להגיב ולהציג שאלות בזמן אמת.
הקפידו על פוסטים המספקים ערך ותובנות יישומיות, וכך יווצר דיון סביב הדרכים ליישם את הידע שהוצג.

בסופו של דבר, עידוד שיח עמוק ואיכותי בלינקדאין תלוי במידה רבה באופי התוכן שמפרסמים ובטכניקות שמיישמים כדי ליצור מעורבות מצד הקהל. יש להשקיע מאמץ בפיתוח הנושאים והזוויות שמעלים לדיון כך שימשכו תשומת לב ויעוררו דעות שונות ומנוגדות.


טיפ מס’ #4
בנו קשרים אישיים – חפשו לקוחות, שותפים פוטנציאלים וממליצים ופנו אליהם ישירות.

אחד היתרונות הגדולים של לינקדאין הוא האפשרות לבנות קשרים עסקיים ומקצועיים איכותיים. בניית קשרים אישיים מבוססי אמון היא המפתח להצלחה בעולם העסקי, ולינקדאין מספקת לכך פלטפורמה יעילה.

ראשית, חשוב לאתר אנשי מפתח פוטנציאליים בתחום העניין וליזום קשר אישי עמם. בדיקת הפרופיל שלהם מאפשרת הבנה של התחומים שבהם הם עוסקים ומתמחים. ניתן לשלוח להם הודעה אישית המתייחסת לתחומי העניין הללו ולהציע שיתוף פעולה פוטנציאלי.

שלב נוסף הוא ניהול שיחה אישית – בטלפון או במפגש פרונטלי. שיחה מאפשרת לבסס קשר אישי וחיבור רגשי. אפשר להרחיב על האופן שבו ניתן לשתף פעולה, להציג רעיונות לפרויקטים משותפים וליצור תחושת אמון הדדי.

דרך נוספת היא חבירה לקבוצות דיון ופורומים מקצועיים בהם האדם חבר ונטילת חלק פעיל בשיח. זה מאפשר להפגין את המומחיות שלך באופן טבעי תוך כדי אינטראקציה מקצועית.

המפתח הוא לא לנסות למכור באופן אגרסיבי, כי זה יוצר תחושת סלידה. המפתח הוא לשתף, לתרום ערך ולבנות חיבור אישי. עם הזמן זה יוביל לשיתופי פעולה עסקיים ללא מאמץ.


טיפ מס’ #5
מדדו תוצאות – עקבו אחר צפיות, לחיצות, תגובות ולידים עסקיים פוטנציאליים.

מדידת תוצאות היא חיונית להצלחת קמפיינים שיווקיים בלינקדאין, בדיוק כפי שנעשה בכל פלטפורמה אחרת. ישנה סדרה ארוכה של מדדים אותם כדאי לעקוב אחר ברמת הפרופיל האישי או העסקי, הפוסט הבודד או ברמת הקמפיין בכללותו.

מדדים חשובים הם מספר הצפיות בפרופיל, שיעורי מעורבות בפוסטים השונים (לייקים, תגובות, שיתופים ו-CTR), התפלגות מאפייני הקהל (תפקידים, חברות ותחומי עיסוק) ומספר העוקבים החדשים שנוספו.

נתונים ספציפיים נוספים שכדאי לבדוק הם שיעור הקליקים על לינקים המובילים לאתר החברה מפוסטים בלינקדאין, מספר לידים עסקיים שנרשמו ואיכותם (כמה מהם הפכו ללקוחות ששילמו) וכמה שיתופי פעולה עסקיים קמו מהפעילות. כלי הניתוח המובנה בלינקדאין מאפשר בקלות יחסית לאסוף את הנתונים, לעקוב אחר מגמות ולהסיק תובנות לשיפור.

מדידה שוטפת של תוצאות וביצוע התאמות נדרשת גם ברמת האסטרטגיה הכוללת של נוכחות המותג בלינקדאין. אם מזהים שפעילות מסוימת אינה מביאה תוצאות ראויות, יש לבחון שינוי בגישה. מדידה היא אבן היסוד שמאפשרת אופטימיזציה מתמדת.

דברו איתנו

השאירו פרטים והצוות שלנו יחזור אליכם תוך 24 שעות: