
כל מה שרציתם לדעת על פרסום בטיקטוק
בפשטות
שיווק ממומן בטיקטוק (TikTok Ads) מאפשר למותגים ועסקים לפרסם תוכן בתשלום בפלטפורמה הפופולרית טיקטוק.
הפרסום בטיקטוק נעשה באמצעות מערכת הפרסום של טיקטוק – TIKTOK BUSINESS
בשנים האחרונות אנו רואים עלייה חדה במספר המשתמשים בטיקטוק לצד הפלטפורמות של פייסבוק ואינסטגרם. טיקטוק הצליחה לסחוף מיליוני ילדים ובני נוער ולאט לאט גם הדורות היותר בוגרים נכנסו למשוואה.
לטיקטוק יצאה תדמית שבזמן האחרון היא די "מתנקה" ממנה. הפלטפורמה התחילה עם הרבה סרטונים שאין בהם משהו מעניין או מעשיר יותר מדי חוץ מריקודים ושטויות כאלה או אחרות שבני נוער וילדים אוהבים לעשות ולתעד. אמנם, בפועל מדובר באחת הפלטפורמות הדיגיטליות (אם לא ה-!) בעלות ההשפעה הגדולה ביותר בעידן הדיגיטלי. נכון להיום יש למעלה ממיליארד משתמשים- והיד עוד נטויה!
הקונספט הייחודי של הטיקטוק זה שהכל מהיר וחד
בעידן שבו הקשב שלנו מוסת מהר (ובמיוחד אצל הדור הצעיר) כל הסרטונים נעים בין כמה שניות בודדות ועד דקה, הכל בתמצות, וזאת דווקא בניגוד לרשתות חברתיות אחרות, ששמות בקדמת הבמה את התמונות והתוכן.
אפשרויות הפרסום הממומן בטיקטוק כוללות:
✓ סרטונים ממומנים
✓ מודעות נטענות -קטעי וידאו קצרצרים שמופיעים באמצע צפייה בסרטונים אורגניים.
✓ קידום בראנד ליפט – שילוב מוצר בתוך סרטונים ויראלים פופולריים.
✓ חנויות מקוונות וקטלוג מוצרים.
המפרסם בוחר תקציב יומי ומחיר מקסימלי לחשיפה או פעולה ומשלם בהתאם לתוצאות
טיקטוק מציעה כלי ניתוח ואופטימיזציה מתקדמים למעקב אחר ביצועי הקמפיינים וכן אפשרות לשימוש בנתונים חיצוניים של המפרסם למיקוד מדויק יותר של קהלי היעד.