שיווק בפייסבוק

שאלות נפוצות
לאילו עסקים זה מתאים?
פרסום בפייסבוק הוא אפיק שיווקי אפקטיבי עבור מגוון רחב של עסקים.
הודות ליכולות מתקדמות של מיקוד קהל יעד והתאמת תוכן, ניתן להשתמש בפלטפורמה בהצלחה לכל סוג קידום אפשרי. כל עסק יכול למצוא בפייסבוק פתרון יעיל לצרכיו הייחודיים.מה צריך בשביל להתחיל לשווק בפייסבוק?
כל מה שצריך זה עמוד עסקי, תכנים להעלות אליו וחשבון מודעות פעיל. אין לך?
יש לך ואת/ה לא מרוצה מהם? אנחנו כאן בשביל לדאוג להכל.למה אפשר לצפות?
אנו נגדיר מטרות לקמפיין על בסיס הציפיות שלך והמלצות המומחים שלנו. נבנה אסטרטגיית שיווק הולמת שתייצר עבורך לידים איכותיים, פגישות, מכירות, צפיות, עוקבים ועוד. הדבר יביא לתשואה מיטבית על ההשקעה ויקדם את העסק שלך ביעילות ובמהירות האפשרית.
האם מדובר על תוכן אורגני וגם מקודם (PPC)?
בדיוק. אנחנו לא רואים סיבה לפצל בין האחריות האורגנית לאחריות המקודמת. מבחינתנו הטיקטוק שלך באחריות שלנו. כמובן שאתם לא חייבים להשקיע כסף בקידום ממומן. המומחים שלנו ייתנו את ההמלצות ואתם בסופו של דבר תחליטו.
אז מה בעצם אני צריכ/ה לעשות בכל הסיפור?
בתכלס, רק לסמוך עלינו. אתם לוקחים שירותים של סוכנות מקצועית על מנת להוריד מכם את ה”נטל” בכל הקשור לפייסבוק. מבחינתנו הכל על הכתפיים שלנו ואנחנו נדאג לכל דבר הקשור לפייסבוק שלכם. יצירת תכנים, העלאה של תכנים, ניטור תגובות, יצירת אינטראקציה עם גולשים ועוד. הכל בטיפול שוטף שלנו.
שלבי עבודה
01.
פגישת אפיון
אנו נפגשים לשיחה מעמיקה על מנת להבין לעומק את צרכי הלקוח, את המותג,
את המוצרים ואת היעדים העסקיים.
02.
מחקר מעמיק
לאחר מכן אנו מבצעים מחקר יסודי ומעמיק של המותג, המתחרים, הקהלים הרלוונטיים והמגמות בתחום.
03.
בניית אסטרטגיה
בהתבסס על הממצאים, אנו בונים אסטרטגיית שיווק דיגיטלי מקיפה ומותאמת אישית למותג וליעדים שהוגדרו.
04.
יצירת תכנים
אנו יוצרים עבורכם מגוון תכנים שיווקיים איכותיים המתאימים לאסטרטגיה
ולקהלי היעד.
05.
עליה לאוויר
הקמפיין עולה לאוויר בכל הפלטפורמות שבחרנו ומנוהל באופן שוטף על ידי צוות מקצועי ומנוסה.
06.
ניתוח נתונים ואופטימיזציה
אנו מנתחים באופן שוטף את הנתונים ומבצעים אופטימיזציה כדי להשיג את מרב התוצאות.
3 עובדות קצרות על פייסבוק
כשליש מכלל האוכלוסייה העולמית משתמשת במוצרים של מטא (פייסבוק, אינסטגרם ועוד).
מחקר הראה כי יותר מ-80% ממשתמשי הפייסבוק גולשים וצופים בתוכן וידאו בפלטפורמה.
כ-7 מיליון עסקים (בעולם) מפרסמים ומקדמים את עסקיהם בפייסבוק באופן קבוע.