שיווק בטיקטוק

שאלות נפוצות
לאילו עסקים זה מתאים?
אם עיקר קהל היעד שלך נמצא בטווח גילאים שהוא מתחת ל-55, טיקטוק היא פלטפורמה חשובה עם פוטנציאל אדיר בשביל העסק שלך.
מה צריך בשביל להתחיל לשווק בטיקטוק?
כל מה שצריך זה חשבון טיקטוק ותכנים להעלות אליו. אין לך חשבון או תכנים?
יש לך ואת/ה לא מרוצה מהם? אנחנו כאן בשביל לדאוג להכל.למה אפשר לצפות?
אנו נגדיר מטרות לקמפיין על בסיס הציפיות שלך והמלצות המומחים שלנו. נבנה אסטרטגיית שיווק הולמת שתייצר עבורך לידים איכותיים, פגישות, מכירות, צפיות, עוקבים ועוד. הדבר יביא לתשואה מיטבית על ההשקעה ויקדם את העסק שלך ביעילות ובמהירות האפשרית.
האם מדובר על תוכן אורגני וגם מקודם (PPC)?
בדיוק. אנחנו לא רואים סיבה לפצל בין האחריות האורגנית לאחריות המקודמת. מבחינתנו הטיקטוק שלך באחריות שלנו. כמובן שאתם לא חייבים להשקיע כסף בקידום ממומן. המומחים שלנו ייתנו את ההמלצות ואתם בסופו של דבר תחליטו.
אז מה בעצם אני צריכ/ה לעשות בכל הסיפור?
בתכלס, רק לסמוך עלינו. אתם לוקחים שירותים של סוכנות מקצועית על מנת להוריד מכם את ה”נטל” בכל הקשור לטיקטוק. מבחינתנו הכל על הכתפיים שלנו ואנחנו נדאג לכל דבר הקשור לטיקטוק שלכם. יצירת תכנים, העלאה של תכנים, ניטור תגובות, יצירת אינטראקציה עם גולשים ועוד. הכל בטיפול שוטף שלנו.
שלבי עבודה
01.
פגישת אפיון
אנו נפגשים לשיחה מעמיקה על מנת להבין לעומק את צרכי הלקוח, את המותג,
את המוצרים ואת היעדים העסקיים.
02.
מחקר מעמיק
לאחר מכן אנו מבצעים מחקר יסודי ומעמיק של המותג, המתחרים, הקהלים הרלוונטיים והמגמות בתחום.
03.
בניית אסטרטגיה
בהתבסס על הממצאים, אנו בונים אסטרטגיית שיווק דיגיטלי מקיפה ומותאמת אישית למותג וליעדים שהוגדרו.
04.
יצירת תכנים
אנו יוצרים עבורכם מגוון תכנים שיווקיים איכותיים המתאימים לאסטרטגיה
ולקהלי היעד.
05.
עליה לאוויר
הקמפיין עולה לאוויר בכל הפלטפורמות שבחרנו ומנוהל באופן שוטף על ידי צוות מקצועי ומנוסה.
06.
ניתוח נתונים ואופטימיזציה
אנו מנתחים באופן שוטף את הנתונים ומבצעים אופטימיזציה כדי להשיג את מרב התוצאות.
3 עובדות קצרות על טיקטוק
טיקטוק צמחה בקצב מטאורי ליותר ממיליארד משתמשים פעילים בתוך 5 שנים בלבד מאז השקתה.
על פי נתונים, משתמשי טיקטוק מבלים בממוצע 52 דקות ביום באפליקציה - יותר מכל רשת חברתית אחרת.
כשליש מהמשווקים בארה"ב משתמשים כבר בטיקטוק כפלטפורמת פרסום, יותר מאשר בטוויטר.