צ'אטבוטים ואוטומציות

שאלות נפוצות
לאילו עסקים זה מתאים?
כל עסק שמתעסק עם כמות גדולה של לידים ורוצה לשמור על חוויית שירות מקסימלית + לייעל משמעותית את תהליך העבודה שלו (ובכך לחסוך זמן יקר).
מה צריך בשביל להתחיל?
כלום חוץ ממידע. אנו נשאל אותך שאלות שיסייעו לנו להבין לעומק את התהליך שלך כיום בעסק. בהתאם למידע אנו כבר נדאג לכל שאר הדברים.
למה אפשר לצפות?
קיצור עלויות, שיפור חוויית לקוח, עליה באחוזי המרה, שיפור משמעותי בתפוקה וחיסכון בזמן יקר.
אז מה בעצם אני צריכ/ה לעשות בכל הסיפור?
בתכלס, רק לסמוך עלינו. אתם לוקחים שירותים של סוכנות מקצועית על מנת להוריד מכם את ה”נטל” בכל הקשור לאוטומציות וצ’אטבוטים. מבחינתנו הכל על הכתפיים שלנו ואנחנו נדאג להכל.
שלבי עבודה
01.
פגישת אפיון
אנו נפגשים לשיחה מעמיקה על מנת להבין לעומק את צרכי הלקוח, את המותג,
את המוצרים ואת היעדים העסקיים.
02.
מחקר מעמיק
לאחר מכן אנו מבצעים מחקר יסודי ומעמיק של המותג, המתחרים, הקהלים הרלוונטיים והמגמות בתחום.
03.
בניית אסטרטגיה
בהתבסס על הממצאים, אנו בונים אסטרטגיית שיווק דיגיטלי מקיפה ומותאמת אישית למותג וליעדים שהוגדרו.
04.
יצירת תכנים
אנו יוצרים עבורכם מגוון תכנים שיווקיים איכותיים המתאימים לאסטרטגיה
ולקהלי היעד.
05.
עליה לאוויר
הקמפיין עולה לאוויר בכל הפלטפורמות שבחרנו ומנוהל באופן שוטף על ידי צוות מקצועי ומנוסה.
06.
ניתוח נתונים ואופטימיזציה
אנו מנתחים באופן שוטף את הנתונים ומבצעים אופטימיזציה כדי להשיג את מרב התוצאות.
3 עובדות קצרות על אוטומציות
על פי נתונים, שימוש באוטומציה שיווקית יכול לחסוך עד 60% מזמן העבודה על מטלות שיווק חוזרות.
דו"ח של Gartner צופה שעד שנת 2025, יותר מ-80% מפעילויות השיווק הדיגיטלי יסתייעו באוטומציות.
חברות שאימצו פתרונות שיווק אוטומטיים דיווחו בממוצע על גידול של 10% בהכנסות חודשיות.